Dwukolumnowy podnośnik elektromechaniczny MAESTRO 2.35 NxT o udźwigu 3.5 t polecany do bezpiecznego podnoszenia pojazdów elektrycznych
Kolumny:
- Asymetryczne kolumny
- Stabilna stała konstrukcja
- Bez podstawy dolnej
- Dwusilnikowy
- Walcowana na zimno i centrowana śruba nośna
- Nylatronowe nakrętki
- Łożyska igłowe w rolkach prowadzących wózki wzniosu kolumn
- System wykrywający i zatrzymujący opuszczanie podnośnika w przypadku wykrycia przeszkody
- Wyłącznik krańcowy
- Elementy zabezpieczające drzwi samochodu
- Skrzynka sterownicza z sygnałem alarmowym
- Elektroniczna synchronizacja poprzez porównanie impulsów na obu kolumnach
- Zaprogramowana pozycja stop
Ramiona:
- Ramiona DT / ST: Uniwersalne rozwiązanie podnoszenia od małego samochodu osobowego do długiego rozstawu osi VW T6
- Ramiona DT / DT: Uniwersalny obszar podnoszenia od małego samochodu osobowego do BMW serii 7 (G12)
- Możliwość równoległego parkowania ramion dla łatwiejszego i szybszego pozycjonowania pojazdów
- Ramiona można odchylić o więcej niż 180°, aby ułatwić wjazd
- Wewnętrzny system blokowania ramienia, zabezpieczony przed wilgocią i zanieczyszczeniami z blokadą 360°
- Niska minimalna wysokość
Opcjonalne wyposażenie:
- Dostępne z różnymi wysokościami portalu,
- Zestaw oświetlenia LED
- Moduł energetyczny ze sprężonym powietrzem i gniazdem
- Uchwyty do kół
- Duży program dodatkowych nakładek, w zależności od typu pojazdu
OPCJA WYPOSAŻENIA
Wersja standardowa (400 mm) i Wersja Off-road (500 mm)
Opis:
- Uchwyty kół przeznaczone są do użytku w podnośnikach podpodłogowych z ramionami, jak również w podnośnikach kolumnowych Maestro 2.35, MAGNAT 35.
- Udźwig podnoszonych samochodów wynosi do 3.5 tony (udźwig pojedynczego uchwytu 875 kg).
- Swobodny dostęp do podwozia pojazdu, polecany do pojazdów elektrycznych (np. przy wymianie akumulatora).
- Może być używany niezależnie od marki i modelu pojazdu.
- Stabilne podtrzymanie kół.
- Minimalny czas zakładania uchwytów: uchwyty są wkładane na ramiona obrotowe w miejsce nadstawek.
- Szybkie i łatwe podnoszenie dzięki prostemu ustawieniu uchwytów kół.
- Zabezpieczenie felgi przed zarysowaniem za pomocą zamocowanych na uchwycie plastikowych ochraniaczy.
Wersje:
Standard:
- Odległość między uchwytami ramion: 400 mm
- Średnica koła: 500 – 580 mm
- Rozmiar obręczy: 16 – 18 cali
Off-road:
- Odległość między uchwytami ramion: 500 mm
- Średnica koła: 580 – 660 mm
- Rozmiar obręczy: 19 – 21 cali
Udźwig: 875 kg (na podporę koła)