Analizator spalin silników iskrowych, wysokoprężnych i wyposażonych w EOBD z opcją dymomierza. Spełnia najnowsze europejskie wymagania MID dla najwyższej klasy dokładności 0.
Podstawowe parametry:
- Spełnia wymagania w klasie dokładności 0
- Pomiar 3, 4 lub 5 składników
- Tryb pomiaru urzędowy i ciągły
- Czas rozgrzewania do 5 minut przy 20°C
- Automatyczne odprowadzanie kondensatu
- Automatyczne zerowanie co 30 minut
- Ergonomiczne wymiary
Dymomierz
- Urzędowy pomiar nieprzeźroczystości i procedura odpowiednia dla warsztatów
- Analiza nieprzeźroczystości z prezentacją krzywej nieprzeźroczystości
- Przed pomiarem automatyczne zerowanie i kalibracja Bluetooth
Obrotomierz
- Pomiar wartości obrotów na minutę pojazdów benzynowych, diesel, LPG i CNG
- Niezbędny przy pomiarze obrotów silników z commonrail
- Wygodny i niezbędny do szybkiego pomiaru gdy dostęp do przewodów oznacza demontaż osłon silnika.
DANE TECHNICZNE
wyposażenie podstawowe
- Graficzny ekran
- 5 klawiszowa klawiatura
- Wbudowana drukarka
- Zasilanie 90 – 260 V AC, 50 – 60 Hz
- Temperatura pracy 0°C do 40°C
- Wymiary: 400 x 180 x 289 mm
- Wejście sieciowe
- Wejście klawiatury alfanumerycznej
- Sondy obrotów 'Benzyna’ i 'Diesel’
- Sonda temperatury oleju
Wyposażenie podstawowe wersji:
- (4 gazy – pełna wersja dla SKP):analizator spalin, sonda spalin, sonda obrotów, sonda temperatury, kabel zasilający, kabel sygnałowy, klawiatura
- ( analizator spalin + dymomierz – pełna wersja dla SKP):analizator spalin, sonda spalin, sonda obrotów, sonda pizzo, sonda temperatury, kabel zasilający, kabel sygnalowy, klawiatura, stolik standard
- (dymomierz – pełna wersja dla SKP): moduł dymomierza, sonda piezo, sonda temperatury, skrzynka sterownicza, kabel zasilający, kabel sygnałowy