Strona główna Polityka Prywatności

Polityka Prywatności

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejsza polityka prywatności Strony Internetowej ma charakter informacyjny, co oznacza że nie jest ona źródłem obowiązków dla usługobiorców Strony Internetowej. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora na Stronie Internetowej, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania na Stronie Internetowej plików cookies oraz narzędzi analitycznych.

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Strony Internetowej jest spółka ELWICO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Kadłubka 35, 02-496 Warszawa); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000650725; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 5223077806; REGON: 366012525, adres poczty elektronicznej: warsztat@elwico.com.pl oraz numer telefonu kontaktowego: (+48) 501 496 829 zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Właścicielem Strony Internetowej.

Dane osobowe na Stronie Internetowej przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/uri=CELEX%3A32016R0679

Korzystanie ze Strony Internetowej jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Strony Internetowej usługobiorcę jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków: (1) zawieranie umów z Administratorem: niepodanie w przypadkach i w wymaganym do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej z Administratorem zakresie skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Administratorem, to jest zobowiązana do podania wymaganych danych. Każdorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany jest przez Administratora; (2) obowiązki ustawowe Administratora: podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Administratorowi wykonanie tychże obowiązków.

Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są: (1) przetwarzane zgodnie z prawem; (2) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; (3) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane; (4) przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania oraz (5) przetwarzane  w  sposób  zapewniający  odpowiednie  bezpieczeństwo  danych  osobowych,  w  tym  ochronę  przed niedozwolonym  lub  niezgodnym  z  prawem  przetwarzaniem  oraz  przypadkową  utratą,  zniszczeniem  lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.

Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.

Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące w niniejszej polityce prywatności i rozpoczynające się dużą literą (np. Strona Internetowa) należy rozumieć zgodnie z ich znaczeniem wynikającym z niniejszego dokumentu.

PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH

Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy i w takim zakresie, w jakim spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.

Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych powyżej. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych usługobiorców Strony Internetowej przez Administratora są wskazane w kolejnym punkcie polityki prywatności w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.

CEL, PODSTAWA I OKRES PRZETWARZANIA DANYCH NA STRONIE INTERNETOWEJ

Każdorazowo cel, podstawa i okres oraz odbiorcy danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez danego usługobiorcę na Stronie Internetowej.
Administrator może przetwarzać dane osobowe na Stronie Internetowej w następujących celach, na następujących podstawach, w okresach oraz w następującym zakresie:  

Cel przetwarzania danychPodstawa prawna przetwarzania danychOkres przechowywania danych
Wykonanie umowy o świadczenie usługi elektronicznej lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umowyArtykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy  Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy o świadczenie usługi elektronicznej.     
Marketing bezpośredni                        Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora  polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora, jego Strony Internetowej oraz dążeniu do sprzedaży swoich produktów              Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej  przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.
Marketing   Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez AdministratoraDane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.  
Prowadzenie ksiąg  rachunkowych      Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na AdministratorzeDane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi  przechowywanie ksiąg rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora    Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec AdministratoraDane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat).
Korzystanie ze Strony Internetowej i zapewnienie jej prawidłowego działania               Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na prowadzeniu i utrzymaniu Strony Internetowej          Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej  przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).
Prowadzenie statystyk i analiza ruchu na Stronie Internetowej               Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających na prowadzeniu statystyk i analizie ruchu na Stronie Internetowej celem poprawy funkcjonowania Strony Internetowej i zwiększenia zainteresowania produktami Administratora      Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej  przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).

ODBIORCY DANYCH NA STRONIE INTERNETOWEJ

Dla prawidłowego funkcjonowania Strony Internetowej konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych (takich jak np. dostawca oprogramowania). Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.

Przekazanie danych przez Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich wskazanych w polityce prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania.

Dane osobowe usługobiorców Strony Internetowego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

  1. przewoźnicy / spedytorzy / brokerzy kurierscy – jeżeli korzystają Państwo ze sposobu dostawy produktu prezentowanego na Stronie Internetowej przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia Państwa zebrane dane osobowe wybranemu przewoźnikowi, spedytorowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do zrealizowania dostawy produktu.    
  2. podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – w przypadku, w którym płacąc za produkt prezentowany na Stronie Internetowej korzystają Państwo ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Państwa.
  3. podmioty kredytujące / leasingodawcy –  w przypadku, w którym płacąc za produkt prezentowany na Stronie Internetowej korzystają Państwo ze sposobu płatności w systemie ratalnym lub płatności leasingowej Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu kredytodawcy lub leasingodawcy obsługującemu powyższe płatności na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Państwa.
  4. dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy poczty elektronicznej oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator udostępnia Państwa zebrane dane osobowe wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.
  5. dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – Administrator udostępnia Państwa zebrane dane osobowe wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.

PROFILOWANIE NA STRONIE INTERNETOWEJ

Rozporządzenie RODO nakłada na Administratora obowiązek informowania o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia RODO, oraz – przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą. Mając to na uwadze Administrator podaje w tym punkcie polityki prywatności informacje dotyczące możliwego profilowania.

Administrator może korzystać na Stronie Internetowej z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia np. umowy sprzedaży czy też możliwości korzystania z usług elektronicznych na Stronie Internetowej. Efektem korzystania z profilowania na Stronie Internetowej może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przesłanie propozycji usługi lub produktu, która może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty na Stronie Internetowej. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i zawrzeć umowę z Administratorem.

Profilowanie na Stronie Internetowej polega na automatycznej analizie lub prognozie zachowania danej osoby na Stronie Internetowej np. poprzez strony konkretnej usługi Administratora. Warunkiem takiego profilowania jest posiadanie przez Administratora danych osobowych danej osoby, aby móc jej następnie przesłać np. kod rabatowy.

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.

PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.

Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Prawo do sprzeciwu osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym punkcie polityki prywatności można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie polityki prywatności lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na Stronie Internetowej.

COOKIES NA STRONIE INTERNETOWEJ I ANALITYKA

Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej Stronę Internetową (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający naszą Stronę Internetową). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko. Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze Strony Internetowej w następujących celach:

  • dostosowywania zawartości Strony Internetowej do indywidualnych preferencji usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze Strony Internetowej;
  • zapamiętywanie danych z wypełnianych formularzy i ankiet;
  • prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze Strony Internetowej;
  • remarketingu, to jest badania cech zachowania odwiedzających Stronę Internetową poprzez anonimową analizę ich działań (np. powtarzające się wizyty na określonych stronach, słowa kluczowe itp.) w celu stworzenia ich profilu i dostarczenia im reklam dopasowanych do ich przewidywanych zainteresowań, także wtedy kiedy odwiedzają oni inne strony internetowe w sieci reklamowej firmy Google Ireland Ltd. oraz Facebook Ireland Ltd.

Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Strony Internetowej.

Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez naszą Stronę Internetową zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.

Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):

  • w przeglądarce Chrome
  • w przeglądarce Firefox
  • w przeglądarce Internet Explorer
  • w przeglądarce Opera
  • w przeglądarce Safari
  • w przeglądarce Microsoft Edge

Administrator może korzystać na Stronie Internetowej z usług Google Analytics, Universal Analytics dostarczanych przez firmę Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia). Usługi te pomagają Administratorowi prowadzić statystyki i analizować ruch na Stronie Internetowej. Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Strony Internetowej i analizie ruchu na Stronie. Dane te mają charakter zbiorczy. Administrator korzystając z powyższych usług na Stronie Internetowej gromadzi takie dane jak źródła i medium pozyskania odwiedzających Stronę oraz sposób ich zachowania na Stronie, informacje na temat urządzeń i przeglądarek z których odwiedzają Stronę, IP oraz domenę, dane geograficzne oraz dane demograficzne (wiek, płeć) i zainteresowania.

Możliwe jest zablokowanie w łatwy sposób przez daną osobę udostępniania do Google Analytics informacji o jej aktywności na Stronie Internetowej w tym celu można na przykład zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez firmę Google Ireland Ltd. dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.

BAZA WIEDZY

Bądź na biężąco

Dołącz do zespołu ELWICO lub zostań naszym partnerem.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:

  • inżyniera produktu
  • przedstawiciela handlowego

Dołącz do naszego zespołu. Zapraszamy!

Dołącz

Zapisz się do newslettera Elwico

Otrzymuj najnowsze wiadomości i aktualne oferty z naszego asortymentu.

Wyposażenie warsztatu samochodowego ELWICO SERWIS

ELWICO SERWIS Sp. z o.o. Sp.k. to firma specjalizująca się w dostarczaniu profesjonalnego wyposażenia warsztatów samochodowych, wyróżniającego się wysoką jakością PREMIUM. Spółka kieruje swoją ofertę do wszystkich rodzajów serwisów samochodowych zarówno tych zajmujących się naprawą samochodów osobowych, jak i ciężarowych. Bogaty asortyment spełnia też wymagania i oczekiwania innych firm świadczących usługi na rzecz właścicieli samochodów proponowane rozwiązania mogą być wykorzystane także na stacjach kontroli pojazdów, w serwisach wulkanizacyjnych oraz blacharsko-lakierniczych. To, co wyróżnia ELWICO SERWIS, to ponad 40-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej i elastyczne podejście do Klienta. Dzięki temu spełniamy oczekiwania najbardziej wymagających klientów, dostarczając im sprawdzone rozwiązania, na których mogą polegać!

Co znajduje się w naszym asortymencie?

Asortyment spółki ELWICO SERWIS wyróżnia się nie tylko bogatym wyborem urządzeń i akcesoriów, ale też wysoką jakością wykonania.

Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi i renomowanymi dostawcami, dzięki czemu Klientom oferujemy nie tylko różnorodne rozwiązania, ale przede wszystkim pełne wsparcie na etapie dokonywania transakcji. Oferowane wyposażenie warsztatu samochodowego cieszy się ogromnym uznaniem ze względu na jakość PREMIUM, choć nie tylko. Klienci doceniają również bezproblemowy dostęp do serwisu oraz wieloletnią żywotność sprzętu. Oferujemy podnośniki samochodowe podpodłogowe, stemplowe, podnośniki kolumnowe, podnośniki nożycowe, podnośniki do samochodów elektrycznych, podnośniki do busów, vanów i kamperów w wersji stacjonarnej i mobilnej. Mogą być one wykorzystywane do bezpiecznego i komfortowego unoszenia różnego rodzaju pojazdów sprawdzą się zarówno w przypadku quadów i motocykli, jak i samochodów osobowych czy też pojazdów ciężarowych.
To jednak nie wszystko, co oferujemy w ramach wyposażenia warsztatów samochodowych. Różnorodność akcesoriów i urządzeń pozwala zaopatrzyć się Państwu również w szereg produktów usprawniających pracę serwisów samochodowych i innych zakładów zajmujących się obsługą pojazdów. Dostarczamy także urządzenia do wymiany i dystrybucji oleju, pistolety i przepływomierze, mierniki oleju, pompy olejowe, pompy do smaru i pompy paliwa, zestawy olejowe, zlewarki, zlewarko-wysysarki, zwijadła, odsysacze i wyciągi spalin linie diagnostyczne, urządzenia do wymiany ogumienia, myjki do części i wiele innych.

 

Profesjonalne wsparcie i opieka serwisowa

Głównym celem ELWICO SERWIS jest zapewnienie Klientom kompleksowej obsługi i najlepszego wsparcia. W tym celu nie tylko zajmujemy się sprzedażą wyposażenia warsztatu samochodowego, ale też prowadzimy serwis urządzeń warsztatowych. W ramach świadczonych usług przygotowujemy podnośniki do odbioru i rejestracji w UDT, wykonujemy ich naprawy, okresowe przeglądy i resurs, ale też wiele innych – ofertę usług dopasowujemy do potrzeb Klienta i naszych możliwości.
Wszystkim Klientom zapewniamy bezproblemową współpracę z doradcami ELWICO SERWIS na każdym etapie realizacji zamówienia od fazy projektowo-doradczej, poprzez organizację dostawy i montażu aż do serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Zapewniamy fachowe doradztwo i wsparcie techniczne w zakresie prawidłowej eksploatacji wszystkich oferowanych urządzeń. Dzięki temu użytkownicy sprzętów nie tylko mogą liczyć na możliwie najszybszą pomoc w nagłej sytuacji, ale też mają pewność, że w przypadku wystąpienia niespodziewanych awarii nie zostaną sami z problemem.
Serdecznie zachęcamy do skorzystania z usług firmy ELWICO. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące naszej działalności, prosimy o kontakt nasi konsultanci chętnie udzielą wszelkich niezbędnych informacji.

Wyposażenie warsztatu samochodowego ELWICO SERWIS

ELWICO SERWIS Sp. z o.o. Sp.k. to firma specjalizująca się w dostarczaniu profesjonalnego wyposażenia warsztatów samochodowych, wyróżniającego się wysoką jakością PREMIUM. Spółka kieruje swoją ofertę do wszystkich rodzajów serwisów samochodowych zarówno tych zajmujących się naprawą samochodów osobowych, jak i ciężarowych. Bogaty asortyment spełnia też wymagania i oczekiwania innych firm świadczących usługi na rzecz właścicieli samochodów proponowane rozwiązania mogą być wykorzystane także na stacjach kontroli pojazdów, w serwisach wulkanizacyjnych oraz blacharsko-lakierniczych. To, co wyróżnia ELWICO SERWIS, to ponad 40-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej i elastyczne podejście do Klienta. Dzięki temu spełniamy oczekiwania najbardziej wymagających klientów, dostarczając im sprawdzone rozwiązania, na których mogą polegać!

Co znajduje się w naszym asortymencie?

Asortyment spółki ELWICO SERWIS wyróżnia się nie tylko bogatym wyborem urządzeń i akcesoriów, ale też wysoką jakością wykonania.

Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi i renomowanymi dostawcami, dzięki czemu Klientom oferujemy nie tylko różnorodne rozwiązania, ale przede wszystkim pełne wsparcie na etapie dokonywania transakcji. Oferowane wyposażenie warsztatu samochodowego cieszy się ogromnym uznaniem ze względu na jakość PREMIUM, choć nie tylko. Klienci doceniają również bezproblemowy dostęp do serwisu oraz wieloletnią żywotność sprzętu. Oferujemy podnośniki samochodowe podpodłogowe, stemplowe, podnośniki kolumnowe, podnośniki nożycowe, podnośniki do samochodów elektrycznych, podnośniki do busów, vanów i kamperów w wersji stacjonarnej i mobilnej. Mogą być one wykorzystywane do bezpiecznego i komfortowego unoszenia różnego rodzaju pojazdów sprawdzą się zarówno w przypadku quadów i motocykli, jak i samochodów osobowych czy też pojazdów ciężarowych.
To jednak nie wszystko, co oferujemy w ramach wyposażenia warsztatów samochodowych. Różnorodność akcesoriów i urządzeń pozwala zaopatrzyć się Państwu również w szereg produktów usprawniających pracę serwisów samochodowych i innych zakładów zajmujących się obsługą pojazdów. Dostarczamy także urządzenia do wymiany i dystrybucji oleju, pistolety i przepływomierze, mierniki oleju, pompy olejowe, pompy do smaru i pompy paliwa, zestawy olejowe, zlewarki, zlewarko-wysysarki, zwijadła, odsysacze i wyciągi spalin linie diagnostyczne, urządzenia do wymiany ogumienia, myjki do części i wiele innych.

 

Profesjonalne wsparcie i opieka serwisowa

Głównym celem ELWICO SERWIS jest zapewnienie Klientom kompleksowej obsługi i najlepszego wsparcia. W tym celu nie tylko zajmujemy się sprzedażą wyposażenia warsztatu samochodowego, ale też prowadzimy serwis urządzeń warsztatowych. W ramach świadczonych usług przygotowujemy podnośniki do odbioru i rejestracji w UDT, wykonujemy ich naprawy, okresowe przeglądy i resurs, ale też wiele innych – ofertę usług dopasowujemy do potrzeb Klienta i naszych możliwości.
Wszystkim Klientom zapewniamy bezproblemową współpracę z doradcami ELWICO SERWIS na każdym etapie realizacji zamówienia od fazy projektowo-doradczej, poprzez organizację dostawy i montażu aż do serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Zapewniamy fachowe doradztwo i wsparcie techniczne w zakresie prawidłowej eksploatacji wszystkich oferowanych urządzeń. Dzięki temu użytkownicy sprzętów nie tylko mogą liczyć na możliwie najszybszą pomoc w nagłej sytuacji, ale też mają pewność, że w przypadku wystąpienia niespodziewanych awarii nie zostaną sami z problemem.
Serdecznie zachęcamy do skorzystania z usług firmy ELWICO. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące naszej działalności, prosimy o kontakt nasi konsultanci chętnie udzielą wszelkich niezbędnych informacji.

Rozwiń