Podnośniki podpodłogowe stemplowe AUTOPSTENHOJ
Podnośniki kolumnowe
Podnośniki nożycowe
Podnośniki do samochodów ciężarowych
Podnośniki i akcesoria do samochodów elektrycznych
Podnośniki do busów, vanów, kamperów
Podnośniki kanałowe
Podnośniki osi - Lewarki - Podstawki - Kobyłki
Linie diagnostyczne - Rolki hamulcowe - Wyposażenie Stacji Kontroli Pojazdów
Wyposażenie warsztatu samochodowego
Wymiana i dystrybucja oleju
Urządzenia do obsługi opon - Podnośniki wulkanizacyjne
Serwis motocykli i quadów / Serwis rowerowy
Wyciągi, odciągi i odsysacze spalin
Serwis blacharsko-lakierniczy
Mycie części
Strona główna > Produkty > Linie diagnostyczne - Rolki hamulcowe - Wyposażenie Stacji Kontroli Pojazdów > Linie diagnostyczne, rolkowe testery hamulców, testery kontroli amortyzatorów, płyty zbieżności > Linia diagnostyczna Testmaster do 3.5 tony Wersja kanałowaLinia diagnostyczna Testmaster do 3.5 tony Wersja kanałowa
Linia diagnostyczna Testmaster – wersja kanałowa umożliwiającą badanie pojazdów o DMC 3.5 t, w tym motocykle, samochody osobowe i dostawcze, przyczepy oraz ciągniki rolnicze.
Linia w wersji kanałowej składa się z trzech podstawowych modułów: rolkowego testera hamulców, testera do badania amortyzatorów oraz płyty zbieżności. Istnieje możliwość indywidualnej konfiguracji.
Wszystkie moduły połączone są do jednostki centralnej, umożliwiającej zapisywanie wyników z badań.
Rolkowy tester hamulców – wersja kanałowa
Opis:
- Ocynkowany zamknięty zestaw rolkowy
- Napawane rolki o średnicy 205 mm i bardzo niskim stopniu zużycia
- Czujniki tensometryczne dwustronnego działania
- Szerokość badanych pojazdów ok 800 mm do 2.200 mm (opcjonalnie 800 mm – 2.800 mm)
- Śruby do regulacji wysokości
- Rolka detekcyjna o średnicy 50 mm ze stali nierdzewnej
- Przygotowanie do rozbudowy o system pomiaru masy
- Modułowy system, wszystkie zestawy rolkowe mogą być częścią linii diagnostycznej
- Kompaktowa szafa sterownicza, przygotowana do rozbudowy i aktualizacji
- Maksymalne obciążenie rolek 4T (opcjonalnie 5T)
- Maksymalna siła hamowania 4,5 kN (opcjonalnie 6 kN)
- Standardowe wyposażenie w asystenta wyjazdu z rolek
- Dwa tryby pomiaru Ręczny/ Automatyczny
- Miękki start SOFT START, powolny rozruch
- Program do badania elektrycznych hamulców postojowych
- Blokowany wyłącznik główny
Dane techniczne: Maksymalne obciążenie 4000 kg
Prędkość testowania 5 km/h Moc napędu silników 2 x 4,0 kW Średnica rolek 205 mm Test obciążenia przy 50% hamowania 2,0 t (opcja 2.6 t)
Wymiary rolek D x S x W 1.540 x 680 x 280 mm
Tester do badania amortyzatorów – wersja kanałowa
Tester do badania sprawności amortyzatorów przeznaczony jest do kontrolowania amortyzatorów w stanie zabudowanym znajdujących się w pojazdach dwuśladowych.
Tester posiada certyfikat Instytutu Transportu Drogowego o numerze Z/15/002/18.
Budowa:
- Cynkowana ogniowo płyta podłogowa jest wyposażona w wodoodporne i bezobsługowe łożyska
- Obie płyty kontrolne są połączone przy pomocy sprężyn z elektrycznym systemem napędowym. Dzięki pośredniemu napędowi instalacja kontrolna działa bezdźwięcznie i bez tworzenia wibracji.
- Dzięki pośredniemu napędowi nie są wymagane także żadne wysokie moce napędowe silników elektrycznych, gdyż napęd korbowy nie musi być bezpośrednio poruszany od dolnego momentu, lecz może wykorzystywać do uruchomienia podczas najwyższego obciążenia, drogę sprężyny.
Dane techniczne: Wymiary D x S x W 1.160 x 800 x 280 mm
Obciążenie osi, możliwość przejeżdżania 4 t Kontrolne obciążenie osi 1,4 t Częstotliwość wyzwalacza ok.18 Hz Zakres pomiaru max. uniesienie 100 mm Moc napędu 2 x 1,2 kW Napięcie zasilania 3 x 400 V 50 Hz Doprowadzenie zasilania / zabezpieczenie 5 x 2,5 mm2 3 x 20 A
Płyta zbieżności – obciążeniem osi do 4 ton
OPIS:
- Łożyskowana płyta w zależności od ustawienia geomerii kół jest przesuwana do wewnątrz lub na zewnątrz
- Płyta jest wyposażona w cyfrowy czujnik DMS
- Mierzona jest odchyłka od prostego toru jazdy i jest ona uwidoczniona w m/km lub w mm/m plus lub minus na odpowiednim wyświetlaczu
- Brak konieczności posiadania fundamentu, łatwy montaż naziemny przy niewielkiej wysokości nadbudowy 50 mm lub komfortowy montaż w fundamencie
- Ocynkowane płyty kontroli geometrii kół mają przyczepną ryflowaną powierzchnię i są wyposażone w stabilne łożyskowane prowadzenie płyty.
- Podłączona płyta odprężania osi eliminuje naprężenia w układzie jezdnym i zapewnia niezawodne prowadzenie po śladzie
- Dodatkowy czujnik wykrywając obecność pojazdu na płycie przy zerowej zbieżności.
Dane techniczne: Oynkowana ogniowo płyta kontrolna z blachą ryflowaną Łożyskowana płyta odporne na zużycie łożyska kulkowe System pomiarowy, bezobsługowy elektroniczny system pomiarowy DMS Napięcie zasilania DC 12 V Wymiary płyty zbieżności (D. x Sz. x W) 750 x 500 x 50 mm Ciężar płyty 60 kg Dołącz do zespołu ELWICO
lub zostań naszym partnerem.W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:
- inżyniera produktu
- przedstawiciela handlowego
Dołącz do naszego zespołu. Zapraszamy!
Zobacz nasze realizacje
Adres:
ul. W. Kadłubka 35,
02-496 WarszawaKontakt:
tel.kom. + 48 501-496-829
tel. +48 22 662-49-43
tel. +48 22 867-55-13© 2023 przez Elwico. Wszelkie prawa zastrzeżone. Regulamin Polityka Prywatności Polityka plików cookies